Nieuw volk bij J. Walter Thompson


News / People

Het Brusselse bureau J. Walter Thompson zet zijn groei voort en versterkt zijn teams met de komst van acht personen. Bij de creatie zijn dat Jan Leenders (copy) en Nicholas Sterckx (AD) (ex Serviceplan, Germaine&Co,G&Co,…).Jan_Leenders

Nicholas_SterckxZij versterken de creatieve teams van Xavier Bouillon als team senior NL. Ze zullen bijdragen met hun kennis  over de automobiele markt, financiën en verzekeringen.

Emilie_SodiniDe jonge graphic designer Emilie Sodini vervoegt zich bij de craft en web design-afdeling van de studioploeg.

Florian_GiroulFlorian Giroul wordt digital creative en motion designer bij The Hive, de afdeling van J. Walter Thompson rond content- en video marketing strategieën, die momenteel 5 personen telt.

Ook in de accountafdeling zijn er nieuwkomers.

Benedicte_De_WitBénédicte De Wit (ex The Crew, Air, Dentsu, Publicis) is aangeworven als account director om te werken bij de DG Comm, DG Trade, DG Justice (Europese Commissie) en om de Europese expertise te versterken.

Emmanuelle_GheysenEmmanuelle Gheysen (ex Ansell Healthcare, Sappi Europe, K Creation, Dents) heeft een grote kennis over institutionele communicatie en corporate events en kan die kennis aanwenden om die DG's bij te staan.

Bilyana_PetrovaBilyana Petroca is aangeworven als projectmanager binnen het team gewijd aan Europa. Ze komt uit de start-up wereld en heeft twee jaar bij BGMenu gewerkt in Bulgarije.